Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2009 15:06 - Шок!Или как от университета могат да ти докарат инфаркт
Автор: elektraotkosmosa Категория: Други   
Прочетен: 2594 Коментари: 8 Гласове:
3



 Преди малко майка ми отиде да провери пощата,и се върна с плик в ръка,който ми връчи.В първия момент се зарадвах(много обичам да получавам писма),като си мислех,че сигурно някой от старите ми "пощенски" дружки(едно време много хора все още нямаха компютри и си пишехме с няколко човека по пощата) се е сетил за мен.Много ми беше интересно да разбера кой е и бързо бързо погледнах лицевата страна на плика.За моя огромна изненада на мястото на подателя беше напечатано "Химикотехнологичен и Металургичен Университет".Замръзнах на място.Преди няколко години записах да уча там,но в последствие прекъснах.Тази година обаче пак там кандидатствах и пак ме приеха.През главата ми минаха какви ли не ужасни мисли,че може да са ме отхвърлили защото преди съм прекъснала,а сега пак там кандидатствам.С огромен ужас и напрежение едвам едвам отворих плика и извасих съдържанието.Имаше един лист.Отварям го аз,и какво да прочета:
                                  "Скъпи..................................................................

Академичното ръководство на Химикотехнологичен и металургичен университет-София Ви поздравява с приемането Ви за студент в специалност ............................."
и т.н.По-нататък се пояснява какви документи са ми необходими за записване,къде мога да получа съдействие и други такива пояснения.Направо камък ми падна от сърцето.Тази година за четвърти път в моя живот се явих на кандидат-студентски изпит,за трети път ме приеха,но за първи път ПОЛУЧАВАМ ПОЗДРАВИТЕЛНО ПИСМО ОТ УНИВЕРСИТЕТА.Как им дойде на акъла да пращат писма не знам,обаче в моята ситуация,имайки предвид какво се е случило по-рано,ако бях с по-слабо сърце сега сигурно щях да лежа в болница в следствие на удар(инфаркт).
Е,поне си получих дозата адреналин за днес :)


Тагове:   писмо,   университет,   шок,


Гласувай:
3



1. kapricia - :о)))
27.07.2009 15:09
Аз като кандидатствах, от един и същи университет получих 4 подобни писма за 4 различни специалности. :о)))
цитирай
2. elektraotkosmosa - Аз пък не бях и чувала
27.07.2009 15:14
за подобно нещо,и ми дойде като гръм от ясно небе.При тебе пък са прекалили-чак четири.Представям си как си ги отваряла с любопитство "а в това писмо за какво ли става въпрос?"(особено при второто,след като вече си прочела от първото,че си приета). :)))
цитирай
3. pilcho - лелее...
27.07.2009 15:16
Не съм получавала такива писма, ама вярвай ми, сърцето ми застина на няколко пъти докато не отвори тоя пусти плик!
Ха дано всички изненади занапред да са такива.
Наздраве и на берекет да е!
цитирай
4. elektraotkosmosa - Мерси пилчо,
27.07.2009 15:23
на теб ти застина сърцето,пък мойто за малко да спре :))))))))) айде успех и на тебе във всички занимания,начинания и т.н. :)
цитирай
5. kapricia - :о)))
27.07.2009 16:10
elektraotkosmosa написа:
При тебе пък са прекалили-чак четири.Представям си как си ги отваряла с любопитство "а в това писмо за какво ли става въпрос?"(особено при второто,след като вече си прочела от първото,че си приета). :)))

Май имаха недостиг от кандидати за някои специалности, така че ми предлагаха да избера в коя искам да вляза. И аз от четири възможни злини се постарах да избера най-малката - така и така не ме приеха това, дето го исках тогава... Обаче после се оказа, че съм си паднала на мястото направо! :о)
цитирай
6. elektraotkosmosa - късмет си извадила значи :)
27.07.2009 16:26
то и сега като гледам кандедатите не са много,та сигурно за това пращат.Само дето не извадих твоя късмет да ми предлагат няколко специалности,но пак съм доволна,че и една ме приеха.:)
цитирай
7. batstefan - И аз се присъединявам
28.07.2009 22:49
към поздравите.
цитирай
8. elektraotkosmosa - мерси бате :)
28.07.2009 22:55
жив и здрав да си господ здраве да ти дава :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elektraotkosmosa
Категория: Други
Прочетен: 535918
Постинги: 124
Коментари: 391
Гласове: 893
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930